sent inlägg.

Skicka sms till : -Hemlig-

Hejsan! jag vet att du inte är vaken, men jag känner att jag ändå måste skriva av mej eftersom du nästan är som min dagbok.
Tiden står definitivt still när man faktiskt är pigg. Ingen utom Linnea är vaken och jag är egentligen i behov att prata med någon nu när allt har blivit så tyst.
Tog en drink och åt lite godis tidigare idag och såg på ett av dom första avsnitten på "Friends". Snacka om att Pheobe och Joey gör hela serien.
Men återigen till nuet. Jag är totalt uttråkad. Min cam funkar inte som den ska och ja har redan börjat känna mej lite hungrig och självklart så ligger köket på nedervåningen och jag har ingen lust att gå ner i mörkret såhär mitt i natten.
måste verkligen sova, skolan börjar snart och de gör så att allt bara blir jobbigare. men sköt om dej så skriver jag till dej senare ikväll/i natt. ♥ ♫ ♪


ps. Linnea , i löv juh ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0