Onsdag, 6 Januari

här sitter jag , riktigt utvilad. somnade mellan 2-3 tror jag och sov till klockan 3 på eftermiddagen .
riktigt skönt men hade ändå inte velat sova så länge när man faktiskt ska börja skolan på fredag.

Min dag:
min dag började med att jag steg upp, klädde på mej och gick ut , ja jag gick faktiskt ut de första jag gjorde även fast de svinkallt ijämfört med den sköna sovvärmen jag hade i mitt rum och värmen under täcket. efter de gick jag in och mami och papi med och sen så dukade vi fram med massa mackor och så kokade vi varm choklad vilket är så otroligt gott såhär i kalla och frusna dagar.

efter det har jag bara suttit vid teven, otroligt tråkigt även fast jag gillar att se på teve. men de var för att mina föräldrar ville se "Star Wars". Jag gillar inte det, de är riktigt dåligt tycker jag. Gillar inte riktigt fantasy om jag ska vara ärlig. så nu gick jag ifrån och tänkte kolla min facebook och läsa lite bloggar och bara hålla mig borta tills programmet slutar och sen kanske det blir någon film.

Eva Rydberg och hennes teater som alltid går på trettondagen är självklart och för mig är det bara ett måste att se och spela in. hon är riktigt häftig på något sätt md tanke på att hon är väldgt gammal.
men nu ska jag tillbaka till verkligheten , skriver kanske senare . ♥ ♫ ♪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0