hungrig

hej!
jag kan inte sova nu heller . mina senaste dåligt valda dagar av "uppesittar kvällar" har börjat bli en vana. de är skola imorrn. fatta , de är skola imorrn?   jag mår bara dåligt av att tänka på de. oron inför spanskan som jag snart säkert kommer få hå på är otroligt stor och de stör oxå min sömn lika väl som att jag suttit uppe för länge dom andra dagarna. 

jag har ont i magen , av tanken på skolan och för att jag är hungrig, vilket jag var igår oxå.. jag tänker nog sitta uppe hela natten och sen gå och lägga mej riktigt tidigt ikväll så jag är bra utvilad till min första dag i skolan. jippie.

jag har blivit en riktig besserwisser på senaste tiden men man ska juh alltid prova nya saker ? ;) nääe , inte i det här fallet. de har bara blivit så och de är juh alltid bra att vara efterklok (?).  nääe, men för att pigga upp mitt humör ska jag kolla igenom alla mina bilder jag tagit med camen dom senaste dagarna.. dom är faktiskt riktigt roliga. jag hittade en sida på internet där man kan förvränga dom.  här får ni ett smakprov!

 


 
( jag vet att min cam är riktigt dålig, men ska faktiskt snart köpa en ny om de inte redan blir senare idag då jag ska in till centrum. men om nu vill göra de själva så heter sidan: cameroid.com/snap.php  )


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi, najs bild hörru ;P

2010-01-08 @ 18:09:19
URL: http://jagarentrakigperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0