eftersom..

nu när jag sett klart Eva Rydberg teatern så känner jag att jag faktiskt vill göra en liten mini hiss och diss eftersom jag tycker de är skönt och avkopplande :) och dessutom, så skriver jag nästan aldrig längre , ;)



Julen + Jullovet -  Det talar nästan för sig själv. Ledighet och mys. Träffa släkten , äta gott, julgodis.. Julen är speciell , åtminstone så tycker jag de! jag blir alltid lte extra glad vid jul (och lovet gör de bara ännu bättre)

 

Min pappa - Min pappa får en liten "hyllning" här eftersom han faktiskt lagade min mobil ;)

 

Skolan - Skolan , jo jag hatar skolan , men såhär  tänkte jag nu när jag hissade de..  att få träffa alla igen , jätte mysigt och fakiskt upp piggande. Behöver jag säga mer?



Ångest - Ångesten av att äta massor såhär vid jul , känner mig lite tjockare men ingenting jag faktiskt behöver göra något åt :3

 

Min systers resa - självklart dissar jag de samtidigt som jag hissar de. min syster ska åka till japan i tio hela månader, och hon åker i mars! vem ska jag nu störa? T_T

 

Skolan - Här dissar jag skolan, men de är egentligen inte skolan utan spanskan ! (och idrotten). jag fattar absolut ingenting och läraren gör de hela inte bättre. aja , ska nog inte säga mer för jag orkar inte tänka på de :)

 

 

( ja 8D,de var väll allt :3 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0