PEPP!

Pepp pepp inför imorgon bitti. älskar att åka båt och med klassen blire bara ännu bättre. Dock är jag inte på jätte bra humör... heeeeeela halsfluss grejen gör mej irriterad, jag har fått reda på nu att jag tex inte kan äta choklad pga att jag är laktos intollerant . hääärligt ! (Y) ska jag inte få diabetes oxå? :) .
snart ska jag packa och fixa med allt till imorrn men innan jag kan göra det måste jag självklart se MELODIFESTIVALEN . hittils har faktiskt alla varit riktigt dåliga, speciellt tvåan. men aja . baibai

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, om du vill att din blogg ska bli länkad ikv på min blogg så kommentera på det tredje inlägget uppifrån ! :) (på min blogg)

2010-06-06 @ 17:10:12
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0