Vid lollo igen!

hejsan alla :D är vid lollo igen ^^ men tangentbordet är skit segt , men iaf^^ 
vi har varit vid säve idag , såg träning och på en viss kille linnea gillar -.- XD hahah!
senare gick vi hem. ja bytte byxor och sen blev de datan .. senare gick vi till willys. fuck. jag kom nyss på att vi skulle köpa år fredric. men aja XD haha!
nu sitter vi vid datan igen , satt nyss på lösnaglar på linnea. de blev fint även fast jag inte skulle köpt så långa ^^. tihi , men de är inte fint på mej de vet jag.

senare ikväll blir de skräckfilm. trevligt trevligt. de ska bli skit kul! :D och jag hoppas att jag ska kunna uppdatera senare. ^^
dagen kommer nog iaf få ett bra slut. vi har köpt godsaker ♥ me like ^^ ♥
och snart blir de mat. men nu ska ja sluta blogga så linnea kan få chatta lite , pusssssheej ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

åhh, köpte du de dära grejsen till mobilen :D:D^^?

2009-09-22 @ 20:52:49
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0