Vaknade nyss.

hejsan ,
vaknade nyss. har sovit länge och de har varit så skönt.
åkte hem ifrån linnea eftersom hon sov, vi hade typ precis börjat på våran första film och hon somnar och de gick inte att väcka henne.
hur kul är de att hon sover när vi har bestämmt att vi ska ha filmkväll? visst hon kan inte hjälpa att hon är trött men hon kan juh iaf vara vaken en film.
om jag hela tiden skulle va som hon vet jag att hon inte skulle tycka de va roligt så jag fattar inte vad hon håller på med. men hon inser väll inte själv vad hon gör.

jag är ledig idag och kommer nog blogga ganska mkt. men de dåliga är att mitt internet bara funkar på övervåningen. och teven och allt är på nedervåningen och de är så mkt trevligare att sitta där.

för ungefär tio minuter sen drog Curry (en av mina fyra katter) in en råtta. den är död och ligger inne i salen. skit äcklig. men jag vågar inte ta bort den. plus att dens inälvor ligger ngn annanstans.
men nu kom iaf fammo och faffa och dom tog bort de :) snart blir de fika med dom oxå , slipper jag bli alldeles själv idag! ♥
pusssheej bloggar senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0