trött!

hejsan alla ^^
jag är såå trött. jobbigt med skolan , speciellt med förskylning!
ska plugga lite snart , tråkigt tråkigt men måste göras.
jag svarade på mina brev idag och ska posta dom imorrn, om jag kommer ihåg vill säga.
messade med adrian men han är så tråkig idag. sugen på läsk  typiskt när man inte har ngn hemma.

ingenting speciellt har hänt idag , bara en vanlig skoldag helt enkelt. sjuuukkt tråkigt!
kan passa på att göra dagens ist.!

Dagens:

datum: 9 september
dag: onsdag ;O
humör: trött och små lack på mej själv XD
kläder: lm.c t-shirt och ljusblåa slitna jeans
roligaste sak: jag såkart. gör ju bort mej hela tiden XD
tråkigaste sak: skolan oh pluggandet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0