Top Model 12 ,

Helluw !
åt nyss mat , Korv (tjockkorv) och potatis med en supergod krämsås till.
läste nyss massa bloggar igen och kollade runt på andras som jag kanske vill följa via bloglovin.
satte mej uppe vid min teve istället för den där nere , hade egentligen velat sitta nere för att vara lite mer med familjen och för att den är större. men här funkar min data bra!
top model 12 tog nyss slut, tyvärr säger jag bara.
jag har längtat länge efter att de ska börja och nu gjorde de verkligen de ! , synd bara att de tog slut så fort. längtar redan tills nästa vecka! jag tänker inte missa ett enda avsnitt , vilket jag tror att jag aldrig har gjort av top model.
do gamlaste säsongerna har jag bara sett i repris men jag har sett alla dom ^^ , jag vet inte riktigt vad de är egentligen som får mej att fastna för programmet, men de är kul att de vad dom gör och såna saker !
jag gillar oxå att se project runway , men jag missar avsnitt hela tiden , men de är ändå såå himla bra!

just nu sitter jag som fastklistrad vid teven även fast jag inte alls vill se på de som jag kollar på , orkar inte byta fast jag vill verkligen de.. haha , nääe jag måste nog sluta vara så lat. elr ja okej, nu när jag kollade så fanns de inget roligare att kolla på än ensam mamma söker. så jag ser väll de om de inte blir en film :D
vad ska ni göra idag/ikväll?


Kommentarer
Postat av: Linnea

jobbigt asså. jag sa till mig själv att jag inte fick missa top model XD

2009-09-06 @ 21:43:02
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0