Syster

hejsan alla ^^
idag vaknade jag ganska tidigt enligt mej själv. då åkte jag in till stan med mami och handlade till idag och till min syster. min syster fyller år imorrn men vi ska ha folk här idag. vilket jag gillar eftersom deblir cheesecake som fammo bakat!
jag köpte presenter åt min syster och varav en är en skojpresent. men jag hoppas hon gillar den iaf! de är inte ett ar vanliga solglasögon utan ett par rosa tårtormade me röd text på där de står Happy Birthday ♥.
kunde inte låta bli att köpa dom, och vem gillar inte oväntade och lite udda grejer?

ska snart dammsuga lite , tråkigt att hjälpa till mej jag lovade juh. men jag måste skriva klart mitt inlägg först och lyssna färdigt på min låt ^^
Ave Maria - Beyoncé ( Sasha Fierce )  jag har fastnat för den låten. den är bra och har en härlig ton och not sättning. hennes röst låter så himla cool i den. kan inte sluta lyssna! ♥

nääe men jag måste sluta nu ! pusssheeej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0