söndag , skola imorgon

söndag idag ,skola imorrn, vilket innebär , IDROTT!
jag hatar idrott , och de förstör bara dagen ännu mer .
hur som helst så hoppas jag att min mobil kommer nu i början av veckan. kommer såklart att bli superglad.
men de är inte ännu , så jag tänker inte skriva om de så mycket :P
har läst massor med bloggar idag ! ungefär sådär 55 stycken. de är kul att läsa bloggar och jag gör de varje dag ^^.
tänkte snart fixa lite med min blogg , men jag känner att jag inte har den lust elr tid just nu.

jag är inte lika snorig längre , nu har jag börjat hosta istället , men jag måste ändå gå imorrn för att jag måste få mer nerskivet i min so bok. jag har juh snart prov!!!!!
ska försöka att inte stressa upp mej så mkt för de ändå ;D haha!
nääe men jag ska nog fixa lite med min blogg iaf , hoppas jag , pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

hoppas din mobil kmr snart :D!!!!

2009-09-06 @ 17:33:09
URL: http://lanaaaja.blogg.se/
Postat av: Lia-Chasmine

Undrar varför jag har börjat skriva hela mitt namn? Jaja, men asso, hur fan kan vi ha prov nu, vi har knappt gått i skolan i två veckor faktiskt! och jag var sjuk i två dagar och har inte hängt med alls, helt sjukt, hur tänker dessa människor?

2009-09-06 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0