SMS

helluw , sitter här och är extremt sugen på att smsa , men jag brukar inte vra de sen när jag väl smsar.  tänkte kanske snart byta om. fryser!  och sen blir de nog tv. problemet me de är att de inte finns ngt roligt som går såhär tidigt på dagarna. och de är otroligt tråkigt att vara hemma då , fast jag har min data.  borde äta ngnting eftersom jag ännu inte gjort de och min mage kan inte sluta låta! men hur som helst så gör jag min lilla lista på vad jg ska göra!


- äta frukost. (middag?)
- byta om
- ringa mamma om mailet?
- skriva mer i min blogg
-ringa linnea
- messa mikka
- prata med fammo och faffa och ta en fika med dom
- försöka fixa mitt trådlösa internet för sköna hemmadagar!
- slänga mitt äpple
 
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0