Sabina,Linnea

hellooo , kom hem för ungefär 40 minuter sen, vääldigt trött och ont i huvet efter en hel dags pratande!
har inte pratat såhär mkt på så länge! (kanske med linnea) !!
hur som helst var de skit kul, mikka åkte typ på direkten, sen efter ett tag gick simone hem och då var de jag, sabina och linnea kvar, fyfaan va kul de va asså!!!
haha :P XD nu lyssnar jag på Mohammed Ali - Hinna Hinna.  somnar snart så jag tänkte göra ett litet inlägg först^^.

idag hade jag karaoke, fyfaan , jag hatar de, men de gick bra och jag fick beröm så de kändes lite bättre, men de värsta är juh sen när jag ska lyssna på den, och jag får juh inte höra den innan alla i hela klassen får! NERVÖS! men jag hoppas att de blir bra iaf!
när jag nu kom hem såg jag oxå att jag har fått brev från Lee Seung Ji. ffaanva kul :D , ska svara henne imorrn om jag hinner , och jag måste köpa frimärke^^
är de bara jag som tycker de är roligt att ha brevvänner i helt andra länder. jag har två st i korea! jag vill ha enn i japan oxå ^^
nu tänkte jag lägga upp en fin bild , bara för att jag har lust.
men nu ska jag ner till teven ^^ pussheej ♥





Kommentarer
Postat av: Linnea

klart jag tänker spara pengar :D ojeaj! aha :D

2009-09-28 @ 22:02:37
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0