Repris

hejsan allihopa!
sitter och ser på reprisen av kändisdjungeln som gick igår.
måste juh se va de är för ngt. ^^
de är ungefär bara en halvtimme tills jag ska till mikka , nu ska jag ara kolla så att jag packat allt:


   godiset
   sov/mys kläder
   HEMLIGT
   mobilladdare
  hygiensaker

det var nog allt tror jag, mitt glada humör ligger behöver jag inte oroa mej för att glömma. eftersom de förmodligen redan ligger hemma hos mikka..  den ända saken jag ska göra är.. att leta efter vart jag lagt min mobil! men de kommer ordna sej , jag kommer hitta den ^^  hur som helst , jag måste leta efter den och sen ska jag åka, så jag måste sluta , pusshaj

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0