ont.

hejsan alla , kom hem ungefär runt halv åtta. trött efter dagen ansträningningar.
gått i två timmar och sen sprungit. jag ville inte springa , och fyy faan va de gick dåligt. men hur som helst , jag ska försöka släppa de. just nu hr jag ont. de gör så ont när jag ska räta ut mina ben , så jag försöker att inte göra de. vilke jag hittils har lyckats bra med, men måste försöka börja gå vanligt igen för då blir de bättre!
har pluggat no och ska snart göra de igen , missade återträffen me konfa gruppen för ikväll men jag är/var fullbokad.
just nu myser jag med soya, och hon är lika irriterande som vanligt. men jag älskar henne iaf.
har blivit erbjuden filmkväll i helg igen , tredje gången , han ger sej verkligen inte. men jag vågar inte , måste bli modigare!
men kan ändå inte i helgen heller eftersom min syster fyller år på måndag så de kommer folk i helgen och så måste vi juh städa lite oh sånt.
tittat på idol igen , hon den där karlolina med ngt ryskt efternamn , (minns ni?) hon vr riktigt grym.! häftig röst , udda sådär , unik lixx. hon var lite cool så förtillfället hejar ja på henne.
men ska sluta blogga nu och göra lite annan nytta.
pusssheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0