nytt inlägg , ny design

hejsan ^^
nu är jag hemma , de blev tyvärr ingen idol ikväll men kvällen har änd varit lyckad!
jag var med linnea , vi hade de hur trevligt som helst. ett litet tag efter hon åkt hem blev de mat. idag blev de oxpytt.!
ganska gott men har ätit de för mkt back in the days.
nu har jag suttit vid datan några timmar , läst lite bloggar , tänkt lite och så har jag fixat med min egen blogg^^
jag blev nöjd men alla har juh olika tyck och smak.!

hade inte tänkt blogga så mkt ikväll , bara sitta och mysa i mysiga kläder och snart gå ner till mami o papi. så jag säger godnatt nu! <3 Godnatt , pusshej


Kommentarer
Postat av: Annah

Fin blogg du har! (Y)

2009-09-17 @ 09:11:36
URL: http://annaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0