Mat

snart är de mat , har ingen aning om vad de blir för ngt. de är ngt spännande som takumi lagar!
det ända jag vet är att de är kyckling i.
sen blir de nog att se teve, och jag är jätte sugen på te så de blir de nog oxå , drack två stora glas av de igår! nu har jag fått en sån där tid med te igen.
de är bara så himla gott!
läste förut en massa bloggar , de är faktiskt väldigt roligt och underhållande tycker jag. att få läsa vad folk gör oc såna saker.
jag läser många varje dag men de är oxå väldigt många jag inte längre läser pga att dom lägger ut för ofta så ag blir lite bissy.
men jag förljer kissie,amir,paow,dessie,steffi och självklart mina kompisar. fast dom skriver juh inte lika ofta som dom.
så vi kör lite hissar och dissar.



Kisses vakna med the voice - jag tyckte faktiskt om inlägget som kissie la upp om när hon var med i vakna med the voice. hon verkar inte va den bitchiga tjejen som alla tror. fast jag har inte heller riktigt trott de heller. men här fick man iaf ett smakprov på hennes mer charmiga, glada sida. men som hon ändå fatiskt lägger ner i sina inlägg. jag tror faktiskt verkligen hon är sej självpå bloggen och de är juh bra!

Alla har blivit mer personliga - i alla bloggar har alla blivit mer personliga den senaste tiden! de är otroligt bra och roligt tycker jag. dom som var personliga då har blivit mer personliga nu. har tagit me mer av sin humor , sitt "språk" oh sånna grejer. helt enkelt mycket roligare att läsa.

Korta inlägg med bilder - alla gillar juh korta inlägg och bättre blir dom med bilder. dock kan jag inte göra så mkt inlägg med bilder eftersom jag inte har ngn kamera. och den mobil jag har , har jag ingen USB-sladd till. men eftersom jag inte läser min egen blogg så tänker jag inte heller på att lägga ut bilder så ofta. dom mer större bloggarna har massor med bilder och de är så himla roligt. jag följer massa bloggar och de är inte bara för att de dom skriver gör så att man fastnar utan för att dom har korta inlägg och bilder. de är juh jobbigt att läsa långa inlägg. (vilket jag gör nu)



Skit - dom som skriver skit om någon som dom faktiskt en gång varit mkt med , sin gamla bästavän och såna saker. snackar om att den har fult hår , för mkt smink , för korta kläder och såna saker. vissa gillar att vissa skriver skit , vissa gör de inte. de är onödigt. man vill inte få större blogg pga en sån sak. men de finns ändå ingen som kan stoppa de heller. men jag tycker ändå de är onödigt.

Ljuger - såna som ljuger om hur dom har de eller döljer vilka dom är. dnom är inte de minsta intressanta. och dom skriver heller inte lika bra som dom som skriver saker som händer , sanningen och såna grejer. ja gillar heller inte dom som klagar på andra och på deras bloggar när dom helt enkelt inte behöver läsa dom.

Solen - värmen, jag gillar att de är påväg att bli kallt. gillar inte värmen. har ingen aning om varför. men jag har nog en liten aning att de kan vara för att jag säkrt inte kan bli brun.

-

Det var allt och jag hoppas ni läser allt även fast de var ett långt inlägg.
jag tänkte oxå bara tillägga att alla bloggar jag läser inte är på den bästa nivån. men dom har helt enkelt mk bilder och oftast bra text. jag orkar inte skriva mer om allt. och vissa av dom här bloggarna kan vara i ngn av dom är "hissningarna och dissningarna".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0