L I N N E A

hejsan allihopa :D sitter hemma hos linnea nu , de är najs.
jag visade henne nyss min "vita" sminkning. skit fin ^^ och jag kom nyss på att när jag sminkar mej så får jag jätte långa ögonfransar !
linneas lillebror albin fyller 8 år idag ^^ GRATTIS till honom !
och grattis till min familj som har öppnat våran egen gårdsbutik idag! fina och trevliga saker och vi har gjort allting själva, odlat,(honungen oxå eftersom vi har bin), tavlor,kort mm. (en av mina egna favoriter är färskost med tryffel!)

ska sova hos linnea och de ska bli kul , och som vanligt har jag med mej min filmbok (och dagbok i samma). jag gillar den jätte mkt och där har jag massa förslag på filmer mm! lite japanska pop grupper oxå om jag ska säga lite mer ^^ . jag har alltid med mej den till linnea ifall vi ska se film på internet. och självklart kan ni gärna komma med förslag på filmer elr skådespelare , ^^
nu ska jag avsluta detta inlägg ^^ linnea kanske ska skriva i sin blogg , hennes blogg hittar ni längst ner i menyn , ^^ pusssss ♥




Kommentarer
Postat av: kerstin

verkar vara ett trevligt ställe den där butiken....

2009-09-28 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0