kör , mat , data

hejsan , ^^
kom hem för en liten stund sen , då åt jag och nu blev de datan , som vanligt!
var på kör med sabina , felicia, mikka och linnea och massa fler. jag sjöng bara lite men ville inte vara där egentligen ^^ , åkte bara dit eftersom dom jag va med skulle dit.
hur som helst var de ganska kul ändå!
nu lyssnar jag på musik , tänkte snart gå in på facebook och chatta lite på msn :)
har tyvärr ingen bild.. men iaf.. tråkigt med inlägg utan bilder. men vad ska man göra när man inte har en kamera förutom på mobilen? och när mobilen inte har ngn sladd så jag kan inte ladda in bilderna på datan.
men aja , jag önskar mej en sladd iaf^^



- köp mobil med USB-sladd ! 

- var positiv till de mesta
- va med dom som får dej att må bra oavsett va folk säger
- skratta mkt så tar du inte dina bekymmer lika hårt
- ta de lugnt
- var ärlig
- var dej själv !!

-
de var väll allt för tillfället ^^ , de mesta här är jag bra på! (utom den första att köpa mobil med sladdXD)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0