Hemma ,

är hemma nu , måste plugga. har verkligen ingen lust , jag har inte lust till ngnting ..
imorrn är de skola igen , jag vill inte . hatar skolan , trivs inte alls i klassen.
om mindre än ett år går jag på gymnasiet , jag längtar , att ha fulspäckat schema suger.
men jag ska försöka att inte klaga för mkt ..
fick choklad idag , fan va jag känner mej tjock efter allt gott i helgen , men hur som helst , jag går juh inte upp i vikt av en vecka.
de är varmt och jag klarar inte värmen , de är kvavt, jag vill att de ska regna. jag älskar luften efter regnet. de är ngt at de härligaste jag vet.
annars är de höstens kalla dagar. inte vintern , gillar den inte , men hösten är bra. jag gillar oxå slutet på våren då man vet att man snart ska sluta.
nääe gud , vilket tråkigt inlägg. men just fr tillfället har jag ingenting att skriva.
jag behöver plugga , jag behöver vara social och jag behöver bli förskyld elr svårt sjuk så jag slipper idrotten imorrn.
jag ska faktiskt göra ett inlägg senare , om jag har ngt roligare att skriva förstås.

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag behöver plugga , jag behöver vara social och jag behöver bli förskyld elr svårt sjuk så jag slipper idrotten imorrn. XD haha, känner så me -.-

2009-09-13 @ 17:37:27
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0