Hemma igen,

Hejsan , igår var de skolan juh ,
de kändes som om provet gick bra alltid när de känns bra går de dåligt. så jag får väll vänta och se. även fast jag inte alls gillar att titta på proven man får tillbaka.
just nu lyssnar jag på KingOfPop , haha , snart blir de nog ngt annat ^^ ,
kom hem idag , sov hos linnea , men nu väntar jag på att hon ska logga in på msn , de är inte heller bar jag som vill de :P .
nääe men uschvilket privat inlägg de blev som ingen annan heller fattar förutom jag och linnea XD
hur som helst. jag hade tänkt städa idag.. men jag har inte gjort de, och jag har ändå varit hemma ganska länge. men de blir väll imorrn isåfall!
ja som tyckte de kändes så skönt att ite ha några läxor så får jag reda på att vi hade matte , men aja , skitsamma , jag har inte tagit hem den, fick juh reda på de idag.
Fredagen var väldigt lyckad! bortsett från att jag hade ont i min knäveck. men de är mkt mkt bättre nu.
fast den roligaste lektionen var faktiskt bildkunskapen (elev-val) haha ,! mer säger jag inte. nääe mn jag tänkte chatta lite med folk nu och skriver sen lite senare ^^
pussss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0