helt slut!

helt slut idag!
imorrn blir de hem till mikka. ! yes! har längtat länge.
alla tar med sig lite godis elr så , hur mysigt som helst!
idag har jag varit med mikka och linnea och vi har hjälp mikka med sitt rum , de blev jätte fint , ^^ roligt att hjälpa till ngn gång ibland tycker jag!

såg nyss idol , borde plugga massor men jag har inte lust , så ist så sitter jag vid datan och messar med adrian,lia och linnea. mysig kväll tycker jag!
de är bara de att de är väldigt kallt , speciellt om fötterna.
jag sitter i min soffa som jag nu dom senaste två elr tre dagarna har kommit på varit mysig. erbjuden filmkväll , läskigt så jag tackade tyvärr nej , även fast de nog skulle varit roligt.
men jag ska juh vara med mikka och linnea även fast jag inte sa ngt... men iaf.
jag är helt slut efter dagen , men kul har de varit.

min mage är "uppblåst" hela tiden , antingen tål jag inte ngnting elr så är de bara så. men de är inte trevligt. de gör faktiskt en smula ont.
ögonen vill inte hålla sej öppna så de är nog bäst jag slutar blogga , jag är trött nu och klockan är bara 25 minuter över 9. de här funkar inte längre.
men aja , pussshaaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0