Godmorgon!

Godmorgon!
vaknade för ungefä.. ja , en halvtimme sen kanske. nu är jag utvilad.
somnade tidigt igår , var juh som sagt helt slut vilket jag skrev om i förra inlägget.
idag bär de av till mikka, hur kul som helst , längtar! sen när jag komer ifrån mikka på söndag så är de bara att plugga! , hur tråkigt som helst men de måste göras.
har glömt lite böcker och papper i skolan som jag behövde menmen , linnea är så snäll och hjälper mej ^^
det finns inga roliga sidor på internet , alla håller på me sin facebook hela tiden medans jag tycker de är så hiiiiimla tråkigt.
jag är nästan bara inne på blogg.se eller kollar andras bloggar , sen är de typ inge mer.
bilddagboken är oxå väldigt tråkig faktiskt , men är inne där ngn gång ibland bara för att kolla. har inte lagt ut ngn bild på evigheter!

när ja smaskar nu , som jag brukar göra på morgonen , så känner jag att jag faktiskt är hungrig. ska snart gå ner och ta macka! men bara om de finns ngn god macka förstås.

nu eftersom jag inte har så mkt att skriva kan jag köra lite jag dissar och jag hissar. ^^ och jag har juh självklart gjort som alla andra , gjort en bild om jag hissar ochdissar . men de är inte för att jag är wannabe dom  ^^ utan för att de faktiskt ser snyggare ut ^^ tycker inte ni de?^^



Sovmorgnar: de är juh alltid skönt att ha sovmorgon, även fast jag bara har de en gång i veckan. men visst är de skönt. man känner sej piggare bara genom att tänka på de tycker jag! och man borde införa fler sovmorgnar tycker jag , vem finns de som inte gillar de?

Myskläder: myskläder är så himla mysigt , de finns nog hemma hos varje person. jag älskar de även fast jag bara tagit på mej de mkt nu på senaste tiden. de är mysigt att ha de tycker jag , istället för ett par tajta jeans. myskläder är för tillfället för mej the new black ( men bara hemma eftersom de är mer pyjamas aktigt XD )



Långa dagar: långa dagar är jobbigt , de orkar man inte med och man orkar helt enkelt inte följa med på lektionerna i slutet av dagen. man blir trött och speciellt om man inte äter någon frukost elr mat i skolan (vilket jag vet ganska mkt om). skolmaten behöver förbättras om de ska vara långa dagar.!

Busstiderna: busstiderna här jag bor (på gotland bla) så är dom jätte dåliga, nästan typ 4 bussar om dagen och inte alls på bra tider. jag hoppas på att de blir mer bussar nu ut på landet och jag hoppas definitivt att de inte blir lika dyrt att åka för dom som är 18+ .

vad tycker ni om de jag dissar och hissar?


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är snäll ^^ (oftast) XD haha, hihi tyckte om dina hissar och dissar. håller helt me dej! :D

2009-09-12 @ 11:19:27
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0