Godmorgon

Godmorgon! 

är hemma idag , mår inte bra. men att vara hemma är så otroligt tråkigt! jag har absolut ingenting att göra. skit tråkigt. jag behöver verkligen göra ngt.
fast de dåligaste är att de inte finns ngt hemma , så jag har ingenting att äta oh jag är hungrig. :(
min trogna söta irriterande katt ligger som vanligt breve mej , SOYA! men hon är ändå hur söt som helst!
just nu lyssnar ja på musik , försöke tänka bort att jag är hungrig , ska höra av mej till linnea, men hon är i skolan så hon kommer nog inte kunna svara så ofta.

de är sjukt kul att vara hemma om man är ledig, (oftast) men att vara hemma när man är sjuk.. de suger verkligen, d är inte kul och speciellt när alla är upptagna så man inte hr ngn att prata med.
men att lyssna på musik på spotify gör så att humöret inte ligger längst ner , :)

jo juste , jag måste sova hos linnea lördag till söndag . vi har karaoke på måndag och vi har inte bestämmt låt elr ngnting, och sen måste vi juh ändå träna på låten.
jag hatar karaoke , men aja , jag sjunger inte ensam iaf . och sen är de att hela klassen ska lyssna på de oxå , fuck! :p hatar de! jag som inte änns gillar min röst. nääe usch!
de är faktiskt jobbigt att höra sin egen röst tycker jag. fast de tycker alla. som tur är så är ja me linnea som sjunger bra :) fast hon va oxå den enda som faktiskt kunde ge me sej och inte sjunga själv.
hur snällt som helst !! ♥ 
men skriver mer sen , de brukar jag alltd göra när jag är hemma, pussheej♥ 


Kommentarer
Postat av: Linnea

du ba måste sova här! :O :D de gick för mig ^^ jag tycker egentligen inte jag sjunger bra.. men du sjunger bra ;D <3

2009-09-25 @ 17:35:30
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0