Godkväll♥

godkväll alla och hoppas att ni har haft en lika mysig kväll som jag haft!♥
jag tog en kopp te och såg film med mami ,papi och takumi. vi såg ngn AceVentura film. riktigt rolig faktiskt. 
just nu chattar jag med linnea , tänkte lyssna lite på musik snart. den killen som "tjata" på mej om att jag skulle till datan svarar helt plötsligt inte nu när jag satte mej här. 
men vi får väll hoppas att han skriver snart. :P hahah. 
snart tänkte jag sova , tänke bara då chatta och lyssna på musik lite innan men annars så ^^ . 
så jag skriver nog inget mer ikväll! ♥




Kommentarer
Postat av: Linnea

åhh, gott me te^^ ska nog själv ta te sen.

2009-09-19 @ 23:10:20
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0