"flickan i källaren"

godkväll alla ^^
jag är skit trött. ska snart sova tror jag.
hann inte chatta ngt med johan ikväll men får väll hoppas att de blir imorrn elr ngt ^^
såg precis en av dom sämsta filmerna jag ngnsin sett i hela mitt liv.  "flickan i källaren" .
själva beskrivningen lät bra och de stog att de skulle vara thriller och ngnting till. men när jag sett filmen kan jag klassa de mer som en dokumentär. den var väll bra gjord , men jag ville juh inte se en dokumentär. och själva beskrivningen passade inte alls! skit dåligt!
måste komma ihåg att packa lite till imorrn då de blir hem till linnea , jag vet att jag hinner med de imorrn , men de är enklast att göra de på kvällen.
nu har vi satt igång värmen igen , såå skönt , jag har frusit 24/7 i cirka en veckas tid. så självklart var de dags för lite skön och trevlig värme!♥
imorrn blir de massa sång, skrattande,chattande och jag hoppas på film oxå! men hur som helst. ska snart sova så jag skriver godnatt nu, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0