fastnat

gud , jag har både fastnat vid datorn och vid en låt. Black Velvet. shit , egentligen är de inte lixx den bästa låten men ändå fastnar den i hjärnan som en sjukdom.
chattar med linnea, hon har kommit hem , och jag har fortfarande inte gjort en gnutts nytta sen min senaste inlägg. (ja vet att de inte var så längesen) de ända som fortfarande är de samma är att soya irriterar mej , och jag har skrivkramp, brukar aldrig få de men ngn gång måste juh vara den första.
de är den tredje gången idag som jag har ont i magen och känner mej ledsen, kan vara idrotten, kan vara provet, kan vara något annat. jag vet helt enkelt inte, de behöver juh heller inte vara ngt sånt.
fryser faktiskt , hur kallt som helst här och ingenting att göra utom att plugga elr sitta vid datan . de suger att bo på landet.
men hur som helst , jag gillar ändå att jag faktiskt har de bra:D plus att jag ändå blir glad av min musik. ^^
en annan låt jag fastnat för är michael jacksons - you are not alone. den är så himla bra, lyssnar jätte ofta på den. och jag behöver verkligen hjälp med förslag på artister elr låtar.
så skriv gärna!
toan står och väntar på mej om att jag ska göra mej klar , sen blir de datan ett litet tag till och sedan mina två no böcker. som tur är har jag antecknat allt bra! så jag fattar mina anteckningar bra . de ända som ja inte kommer ihåg va varför man tar ryggmärgsprov. men jag ska fråga linnea sen så de blir säkert bra.
imorrn gäller de , jag önskar självklart mej själv och alla andra i min klass lycka till och en spark i arslet. och de ända vi kan göra nu är att hålla tummarna och skriva så pennan glöder och gå ut ur no rummet med en bra mag känsla oh ett leende på läpparna.
så  hejdå och godnatt alla , vi hörs imorrn!!

 


Kommentarer
Postat av: lia

I can help you on the ryggmärgsfråga :) man tar ryggmärgsprov för att kolla om det har kommit in några bakterier eller virus under hjärnhinnan som kan orsaka hjärnhinneinflamation!

2009-09-17 @ 22:49:23
Postat av: Anonym

black velvet är en jättebra låt. jag gillar den...

2009-09-21 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0