hemma igen !
åkte hem för en liten stund sen och sitter för tillfället och ser massa idol repriser.
ska snart städa hos kaninerna och senare blir de väll film med sara ! vet ännu inte vilken film de är :)
just nu provar jag pappas nya dator , den är faktiskt ganska skön tycker jag, och de är najs att den har bluetooth! fast jag har inte testat den ännu , ^^
plus att jag gillar pappas dator eftersom hans trådlösa bredband funkar vilket de inte gör på min data :(

jag är skit trött :p jag och linnea la oss vid halv två-två elr så. och vi vaknade ungefär vid elva, (fast vi vakna lite innan pga hennes bröder-.-) . så jag har inte varit vaken sålänge.
ska nog sova tidigt idag :)
jag har inte lust attt skriva ngt nu , pussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0