en lugn dag

en lugn dag idag förutom min superförskylning. har sett film , och nu ser jag beck - vita nätter . egentligen var de inte alls längesen jag såg den men jag vill ändå inte byta. beck är bra! 
ska nog spela gamecube sen , ^^ .
har läst massa folks bloggar idag , som vanligt men iaf , och tänker som vanligt kolla dom sen ikväll oxå , dom skriver juh oftast några inlägg per dag!
jag ska börja skriva mer sen när jag får min mobil eftersom min mobil jag har nu inte funkar så bra, och jag har juh inte min data med mej eftersom jag inte har mobilt bredband. så jag kommer mobilblogga senare , ^^
jag önskar juh oxå självklart att få min blogg större ,men de tar ett tag och jag måste juh dessutom skriva oftare än vad jag gör , men jag ska försöka att ägna mej tid åt bloggen.

sitter och kollar i lite tidningar,snyter mej, ser på film,bloggar och pratar med pappa , och vi tjejer kan verkligen göra flera saker samtidigt ;) även fast de kanske inte alltid  funkar så bra!

har pratat med linnea massor i telefon idag eftersom vi båda är hemma och är sjuka , sjuka på precis samma sett typ!
juste , bara sådär btw när de gäller beck. är de bara jag som tycker att Persbrandt är cool elr? :P


Kommentarer
Postat av: Linnea

Persbrandt är ju vääääärsta coolingen XD

2009-09-04 @ 14:50:02
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0