en lång dag!

hej alla ^^ eller snarare godkväll om man ska vara petig.
skolan idag , har inte alls mått bra. men de blev bättre efter en nypa luft och efter mackorna i matsalen som både jag och micka har längtat efter.
kom precis hem ifrån mikka. kulkul , såg idol ikväll oxå! dock inte de roligaste "avsnittet" eftersom de inte var lika många som gjorde bort sej elr vad man nu ska säga.
har messat med adrian typ hela dagen så min mobil dog på hemvägen. nu är jag då back on track .!
nu pratar jag med linnea i tele , hur trevligt som helst.
snart blir de antingen att svara på min brev eller plugga lite. ocj jag behöver mer plugga, så jag får nog göra de!
har varken tid eller lust att blogga nu så pusssshääj<3



Kommentarer
Postat av: simone

Hoppas det går bra med pluggandet :)

2009-09-09 @ 14:21:18
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0