YES

hejsan alla , nu är  jag tillbaka igen :)
chattar med linnea och hör på när telefonen ringer. jag orkar inte svara.
var tvungen att hjälpa fammo och faffa idag.  urtrist. men om jag inte hade hjälpt till hade dom blivit sura på mej.
dom är helt enkelt bara så och de kan vara väldigt jobbigt .
jag tänkte kanske snart sätta mej och läsa lite. en prinsessas dagbok. ska läsa alla fyra men då måste jag juh börja ngn gång. :P
imorrn är de skola och jag slutar halv två. alltså jag hinner med bussen! fast de är egentligen inte därför jag blir lite glad av torsdag utan de är för att vi har bild.
de ända på torsdag jg inte gillar är spanskan. jag vill inte , vill inte göra de! :'( fan!
aja skit samma , får tänka på ngt annat nu. som att vi tex kanske ska börja med inne idrott på fredag :D

så vi kör lite hissning och dissning!


 korta skoldagar med roliga lektioner: korta skoldagar älskar alla , och pricken över i:et är när det detsutom är roliga lektioner . det som oxå skull vara ett plus där skulle isåfall vara god lunch!

filmkväll: filmkvällar är bara sååå himla mysigt. spelar ingen roll vem man har de med. själ föredrar jag skräck. men alla filmer är bra. sålänge man inte ser film själv och sålänge man har ngt att snaska på så kan ingenting förstöra kvällen!

varma kläder: varma kläder är ett måste nu när de är påväg att bli kallt. och varma kläder kan både vara snygga och sköna. jag älskar mysiga och varma kläder! ♥


friidrott (uteidrott): de är kallt ute och de blir inte bättre om man då har idrotten ute. fast ännu värre blir de oxå när man har friidrott.

PANK!: jag är väldigt ofta pank men de är ngt jag hatar. hur kul är de att vara pank och inte kunna köpa ngnting? usch nej. finns inget värre.

personer som inte kan medge att dom har fel: att medge att man har fel är stort. jag har fel ganska ofta. och jag kan faktiskt säga de oxå. men dom personerna som inte kan medge att dom har fel är bara jobbiga. tex att den blir sur på den andre som har rätt när den inte har de och så ljuger den elr skriker saker osv. de är ngt som inte är roligt ngnstans. de spelar ingen roll vem de är, jag gillar dom ändå inte.


och ps här nu då , kommentera gärna :p


Kommentarer
Postat av: Linnea

man är pank för ofta. -.- btw, kmr få månadspeng nu :D så kmr ha tillgång till mer pengar XD

2009-09-23 @ 18:55:17
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0