dålig uppdatering!

Dagens:
datum: 2 september
dag: hmm.. onsdag :D
humör: glad ^^
kläder: rosa linnea , jeans tights
roligaste sak: hm.. jag såklart XD
tråkigaste sak: fortfarande sår på tårna

hejsan allihopa :p elr ja dom få som läser -.- XD haha !
dålig uppdatering , har faktiskt inte haft lust ! ska kanske se på film snart ,^^ sen är de nog mat tror jag ^^
ska fråga pappa om vi kan kolla på mobil på internet nu eftersom min andra mobil har gått sönder ännu mer :( (alltså den mobilen jag hade innan jag hade den som dog XD) ni kanske inte fattar men aja..
juste , jag har ny design oxå :3 ^^ hade tänkt fixa annat typsnitt på bloggen men jag vet inte vad jag ska ta :(
men gud vilket tråkigt inlägg, aja , jag lägger upp en bild ist ^^



vi klädde oss idag som vår musikstil ^^ , och sen gjorde jag om en bild så den bev lie tydligare , haha
mikka  (till vänster) och hennes musikstil är "fjortismuik"
Linnea (i mitten) och hennes musikstil är rock /punk
jag (till höger) min musikstil är j-pop ^^
:D




bai-bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0