ave maria

hejsan ! ^^m
sitter här och lyssnar på Ave Maria - Sasha Fierce . låten är grym tycker jag!
sitter och väntar på att filmen på internet ska ladda klart, har sett filmen förut men den är bra!
det är en film med Amanda Bynes. och jag såg den för cirka 3 år sen med mami. Filmen heter What a girl wants .

snart är de nog mat,  och här sitter ja och snaskar på dagens inköp. en chokladkaka. gott , men inte nyttigt. men jag anser att jag kan äta den utan några skuldkänslor. jag bryr mej inte om vikten sålänge jag inte går upp mkt och fort. jag har bara gåt upp några kilon på att äta mat , de behövde jag, och nu väger jag vad jag ska väga. JAG ÄR STOLT! (Y) 
linnea är inte inloggad på msn och jag har supertråkigt, men de blir nog lite bättre snart när jag säger de här!

Jag , linnea och sabina ska upp till sthlm och shoppa! måste spara ihop lite pengar bara ^^ . v.43 har v höstlov, mn vi vill åka v.44 på helgen där elr helgen emellan elr ngt.svårt att förklara varför men jag ska göra ett försök.
v.43 har vi då höstlov , då ska man vara hemma , ta de lugnt , vara med kompisar. hela den veckan ska man ta de lugnt.
den där helgen vi ska åka upp , de är som att åka till ett spa , så lyxigt. och då skulle de vara lyxigare att ta de en helg. för att.. nääe de går verkigen inte att förklara men jag hoppas ni fattar lite ^^
pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0