Äntligen hemma, så skönt

äntligen hemma , så skönt att vara hemma lite eftersom jag inte varit så mkt hemma idag och för att jag ska vara borta imorrn och inte kommer hem förrens på onsdag.
jag behöver vara hemma. vill vara hemma , just nu iaf.
känner mej lite ledsen och har nyss gråtit. men de är för privat för min blogg känner jag, elr ja , egenlien inte men jag har inte alls lust till att dela med mej de på internet.
jag lyssna på sorlig kärleks musik ist. de får mejatmå bättre. ska äta lite choklad så kommer ag förmodligen att må ännu bättre.
spanska prov imorrn ,och egentligen skulle jag tagit hem  min matte. eftersom den redan är försenad.. men jag orkar inte , har inte lust. vill inte!

de är varmt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0