vi kör lite hissning och dissning!

eftersom jag har blivit dålig på att uppdatera så kör vi en hissning och dissning!



facebook -  haha , har egentligen aldrig gillat de , men nu måste jag vara inloggad. dryyygt! XP

värme - klart alla hissar värme vad annars? de är juh skit kallt , man fryser juh ihjäl :O

AQUA - hahah , lyssnade mkt på dom när jag var liten , haha fast typ bara en låt XD aha doctor jones. och nu har ja gått tillbaka till de :p linnea gillar dom inte :P haha egentligen inte jag heller , men dom är ändå bra ! :p



vädret -  ussh , hat väder! de här är inte kul . kallt.grått.blåsigt.regnigt. KUL! (Y) inte!

en viss persons dåliga hygien - gul hårbotten, fettigt hår, äckligaste naglarna,svett ringar under armarna på tröjorna, dom äckligaste finnarna ever! utseendet är inte allt. men lite kan man iaf fixa sej , tur att du har en ganska bra personlighet.

skolan - jag vill helt enkelt bara ha längre helg punkt slut .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0