tack då!

TJO!
jag är lite små sur på mina föräldrar, de va meningen att jag skulle jobba ihop lite pengar idag ,had tänkt de när jag gick ner .
men först tänkte jag prata med mami om att jag inte fått min månadspeng när jag åkte upp. och de ända hon sa va aa och vi har inte fått ngn lön då. sen gick hon. jag tänkte ännu prata med henne men hon gick ? hallå? vad tänkte vuxna med?!
- jag kommer säkert inte få mina pengar jag jobbar ihop
- jag kommer säkert inte få min månadspeng (och då har jag typ no money at all)
- jag kommer nog inte få med mej några pengar ifrån dom
- jag kommer säkert få betala resan själv

kul allt blev , verkligen!!!! om de blir såhär som jag skrivit. kommer jag inte kunna åka med upp , sorry girls, men de är inte mitt fel.


Kommentarer
Postat av: keloen

du vet ju hur de e. o du får väl oxå va lite tydligare kanske. du sover ju halva dan o sen är du med dina vänner vilket är kul men något tid att disskutera blir det ju inte.

2009-10-12 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0