söndag - kanelbullensdag

helluww! 
när jag börjar skriva det här inlägget så är klockan 4 minuter i tolv. alltså snart söndag då de är kanelbullensdag. imorrn blir de antingen att köpa elr baka men äta en kanelbulle ska jag definitivt äta , om inte fler!
just nu sitter jag och chattar med adrian och robin,är med sabina och linnea och lyssnar på lite musik , och så dricker jag trocadero ! :D den här kvällen äger alltså!

vi var på den där "spökgrejen" som de stog i tidningen men dom pratade om gotlands historia , kul! INTE. men vi gjorde de bästa av de tycker jag iaf! de som var mysigt var iaf att man gick runt på kvällen inne i visby innerstad! de var såå sjuukt mysigt och ingen av oss kunde sluta skratta vilket många tyckte var väldigt irriterande.

som vanligt saknar jag inspiration till mina inlägg , men jag ska försöka skaffa en hobby ,då kan jag juh alltid skriva om den. men de är så svårt , en hobby är juh ngnting man gillar. jag gillar inget så mkt så att de kan vara en hobby, de är faktiskt riktigt tråkigt.
'hahaha , men gud vilket tråkigt inlägg :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0