sömnbrist

hejsan !
just för tillfället är klockan 01.50 , jag kan inte sova. har försökt ända sen jag skrev sist. bara för att göra mej trött så har jag läst. men ändå kan jag inte sova.
de är jätte jobbigt.
jag orkar inte sova , elr jo , jag vill sova. men jag orkar inte försöka utan vill somna på en gång. men jag försöker iaf men ingenting händer juh !
jag har oxå skuula idag vilket inte alls kommer gå så bra pga min sömnbrist.
jag hatar att klaga men kan inte hjälpa de just nu , + plus att jag är trött oxå ,vilket faktiskt förvärrar allihopa.

jag läser "En prinsessas dagbok" (den tredje boken) och just för tillfället känns de som om jag skriver likadant som henne? fast jag har inte riktigt hennes ordförråd. XD
jag har fyra av sju böcker elr va de nu finns , och jag blir irriterad eftersom jag är på den tredje.. jag behöver helt enkelt få tag i dom jag inte har.. ska leta lite på internet nu när jag ändå inte kan somna.. såå typiskt. jag säger bara en sak.. tur att man har en data på rummet..
men ska sluta skriva nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0