sjuuk ,


hejsan !
hemma dag är de för mej . jag har nämligen ont i huvet , snorig och  ont i magen, kul!
så jag bestämmde mej för att vara hemma idag och hoppas på att de blir bättre . jag messar med lia,lollo och linnea och tänkte snart se "The nightmare before christmas" om jag hittar den på internet eller om jag inte väljer en annan under tiden.
hade tänkt att fixa lite saker hemma,jag måste juh ha pengar till sthlm. och jag får bara inte göra mej av med dom på kryssningen till finland på höstlovet! de får inte blir så , så jag får väll försöka spra ihop mkt mer än vad jag hade tänkt mej.

just nu sitter jag oxå bara och väntar på att tiden ska gå, egentligen så gör de juh ingenting att vara ensam hemma, de ä ganska mysigt men ändå så hatar jag de, dom andra kan gärna få komma hem ^^ . men skriver mera senare , ska leta film nu ! byeee ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0