Robin & Linnea

såhär är mina planer för dom kommande dagarna:

Torsdag - skuulan först, sen ta med linnea hem , baka cupcakes , fixa i ordning oss lite. ta med alla rätta grejerna till halloween festen.

Fredag - skuulan, packa idrottskläder om jag inte är förskyld ( får inte vara de! ) och packa ner halloween outfiten. åka med linnea hem, klä ut sej , gå bus elr godis . sen åka hem till henne igen , byta om och sen åka in till stan för att hämta robin.
köpa lite snacks (om jag inte gör de tidigare?) , se film och självklart sova !

Lördag - fortfarande vara med robin och linnea. kul kul , sen blir de väll film på kvällen igen? aja hur om helst. ngt kommer vi väll på !

Söndag - jag och linne lämnar väll av honom vid båten elr ngt , sen  är de hemmåt för mej.. och jag kommer säkert vara superglad efter helgen :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0