Logga in din dumme dj*vel :p

hejsan!
igår , vad hände då? linnea åkte hem sent, jag åkte in sent med mamma och hämta takumi. somnade sent.
idag ha de bara varit skuulan , ganska skönt , men synd att vi slöt två! (även fast de är tidigt :D). jag och linnea gick mot Ö&B och sen så hittade vi inte de vi letade efter (en affär) och då gick vi till min fammo och faffa ist (med förkortningen F&F). vi fick massa kakor och läsk , suupergott ! :D sen tänkte jag att vi skulle gå till Ö&B och då gjorde vi de , och med lite spronsring ifrån F&F :D
vi åkte sen bussen , linnea stiger förstås av före mej , vilket inte alls är bra eftersom jag alltid är så trött när jag åker buss. så jag höll på att somna -.- , har gjort de förut och de är inte kul XD som tur är åkte jag inte så långt.
hur som helst , för att hålla mej någolunda vaken satt jag mej skit konsigt så jag fick ont i nacken och så messade jag med adrian.
och självklart vaknade ma till sen när man steg ur den varma bussen , ut! tur att man hade cykel såå att d gick snabbare att ta sej hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0