KALLT !

sitter här och ser på tv. just nu ser jag på åttan dåra. skit tråkit.. haha
men nu bytte jag kanal till TV400 där de är en skräckis.  "jag vet forfarande vad du gjorde förra sommaren". har aldrig sett den förut.

gick hem från skolan idag pga ont i halsen,huvet oh magen. och inte blir de bättre när man är snorig oxå! tyck synd om mej (x

hatar vintern , jag brukade gilla den.. de är så jävla kallt hela tiden . och de kommer juh bli värre. ja kommer dö!!!!!!!!!! och om man ska sitta vid datan får man väll använda vantar , haha , har faktiskt gjort de en gång ! som tur är var de längesen.... :p

fortfarande ingen som vet hur man gör själva inläggen bredare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0