jag skall

jag skall sova, jag bara glömde bort de nu när jag läste lite bloggar, som jag då alltid gör innan jag lägger mej, haha. inte kul alls jag vet -.- XD
hur som helst , så är jag ändå lite förvånad av linnea idag , de är väll typ första gången på mer än en vecka som hon inte spiller vatten? haha , imponerad , grattis linnea.
imorrn blir de bäst , och jag funderar fortfarande på om jag ska ha med mej mina söta lysrör. (egentligen inte söta alls  , typ röda och lyser bara.. men iaf) XD
den ena är grön och den andra röd. ni vet såna man kan köpa på typ.. kryssningsbåtar och sånt. man får juh spala och böjbara i vissa drinkar ?
dom här är tjocka och man kan inte ha dom som varken halsband elr armband. däremot räcker dom mkt mkt längre.. dom små räcker i 4-6 timmar och dom här räcker i 8-12 timmar . :)
jute , nu skulle jag sova oxå ^^
godnatt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0