JA!

de blir av! resan blir av! fyfaan , jag kan inte fatta de :'D , nu måste vi bara bestämma när och sen få ihop lite pengar^^
jag satt och läste på några konstiga kort som min kompis lillebror har. haha ett av dom var roliga såhär står de:

En ung orm viftar med den gröna stjärtspetsen för att locka till sej ett byte. en mus får syn på det gröna men tror att de är en fjärilslarv.
När musen kommit tillräckligt nära slår ormen till. den skjuter fram gifttänderna och biter tag i musen innan offret hinner reagera.
Ormen släpper sedan sitt byte så att det kämpande offret inte ska förstöra gifttänderna. men med kroppen full av gift hinner musen bara ta några steg innan den dör.

hahaha, eftersom jag och linnea gillar att tänka outside the box så var de några meningar i texten som lät som en våldtäkt. ( asså våldtäkt och våldtäkt, haha svårt att förklara vad jag menar ~ )
hur som helst. de blir filmgrejsimojs ikväll, kulkul!! :D
sabina kommer , jag och linnea kommer , och filmen som ska ses ikväll är "Benjamin Buttons otroliga liv" . ska inte skriva mer nu så pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0