Hemma

hejsan! :D
kom hem precis , så jag sitter vid datan med massa godis ifrån mässan, mandariner och med bra humör!
mässan va inte alls kul på dagtid men nu på kvällen var den roligare! speciellt den där killen som kom fram! haha!! han va lite söt oxå :) (elr hur linnea?^^)
ska snart äta lite mat ifrån pastavagnen , ska bara skriva klart i min blogg och sen kolla om jag inte fått ngt sms ifrån adrian eller linnea! :D


mässor : mässor är riktigt bra ! mysigt där inne oxå !

linnea : linnea är den bästa personen jag vet , hon får mej alltid att må bra och jag vet att jag alltid kan ringa henne så fort de är ngt , och gråter jag gråter hon. och tvärt om. jag bara totalt älskar dej <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi jaa de var han :D



naaw, tack ^^ du är den bästa person jag vet. älskar dej med gmn<3

2009-10-08 @ 22:34:28
URL: http://lanaaaja.blogg.se/
Postat av: keloen

hoppas den gav något mässan alltså..

2009-10-09 @ 11:31:35
Postat av: keloen

bra att ha en riktig bra vän, de ska man va rädd om..

2009-10-09 @ 11:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0