Film,

hejsan ! :D
igår såg jag då filmen Benjamin Buttons otroliga liv, och den var riktigt bra och Brad Pitt är bara sååå snygg! XD
jag orkade då inte logga in på datan igår , och jag kommer ännu inte göra de ikväll. elr jo men inte på ett tag, just nu lånar jag pappas data som råkade stå på ^^ 
hans är skit bra! jag är avis , vill me ha bluetooth!!^^
följde med linnea hem idag för att jag höll på att somna på bussen och väl hemma hos henne slängde vi oss i sängen! vi är supertrötta!

imorrn är de loppis, jag måste in till klockan 09.00 , fett sugigt!! och jag som börjar 13.00 till 15.00 , men aja , jag och linneaa ska vara med sabina som står då!
just nu har jag ingenting mer att skriva , har heller inte tid, jag bara hoppas på att sabina ffrågat sina föräldrar om imorrn!!
pusssheej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0