Breakout

HEJSAN! snart ska jag nog stänga av datan , är ganska trött.. elr nääe men jag kommer nog bli de eftersom min fina lördag förstörs! trist att de inte blev ngn övernattning hos sabina , de var riktigt längesen. men aja..
jag sitter och chattar med linnea,dricker trocadero och lyssnar på Breakout - Miley cyrus . den är bra. första gången jag hört den faktiskt.
med hopp om att min gröna mobil ska funka igen (bara skärmen som e loss) så skickar jag med den med pappa. han ska kolla om ngn på hans jobb kan laga den. me de är inte stor chans att de blir så. men så himla onödigt att den skulle gå sönder så jag fick köpa en ny. imorrn är de ¨visbydagen. himla trevligt. men jag vet inte om jag pallar gå på de länge pga några saker.

snart bär de nog oxå av till sthlm hoppas vi , helge v.43 kanske, hoppas hoppas!! vi måste prata om de med våra päron förstås. men de är nog lätt ordnat eftersom min mamma läser mn blogg ^^.
de är bara de att de alltid är jag som drar igån massa saker eftersom de aldrig skulle hända ngt annars. asså allvarligt de gör inte de.

men gud vilket tråkigt inlägg, shit , aja skitsamma , jag bara behövde skriva av mej. men innan jag ska stänga av ska jag köra ett till inlägg om åsikter.
hur som helst ^^, hejdå ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0