"den nya influensan"

hejsan !
sitter nu hemma , supertrött , ska se lite tv , läsa lite bloggar oh sen läsa min lilla söta bok XD
har varit på halloween grejen som var skiiiit trist ! usch , de va bara så tråkigt , men de var ändå mysigt med levande ljus i allt de mörka.
jag hade juh mina lösögonfransar jag visade i ett annat inlägg. de var fint. men de första jag tänkte på va , de ser ut som om jag har stora svarta buskiga ögonbryn  , (om man ser mej långt ifrån).. hahah , de va lite halv kul :)
men de är juh jag med min dåliga humor.

idag tog jag en spruta mot den nya influensan. de gjorde inte alls ont, jag kände inte änns sprutan och fattade inte att de redan var klart..
de gjorde inte alls ett dugg ont. (vilket mååånga tyckte) men ungefär vid halv sju fick jag ont och en liten liten svullnad. men inget mer med de. de kommer juh självklart att gå över.

imorrn kommer då robin , haha , kulkul , han MÅSTE däremot gå ut med oss och gå bus elr godis. eller jah , vi får se :)
men nu ska jag sluta eftersom jag tänkt att jag snart ska sova, (måste bara hinna komma hem först. vilket jag redan har, men de är inte så jag menar , jag måste helt enkelt ta de lugnt innan.)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0