Åsikter?




tidiga morgnar för att? -  de borde inte vara så , vissa tar sovmorgnar iaf. lika bra att avskaffa de XD


man borde prata mindre skit - man borde verkligen de , snacka om att rykten går runt asså , min åsikt är definitivt att de borde tystas ner. jag ska blir bättre själv!


ingen åldersgrej på energidrycker - varför ska man ha de om man ändå kan få de iaf? så mkt skitsnack om de där . de är onödigt med åldergräns på de.


man borde vara den man är , herregud -
jag säger detsamma som jag just skrev precis , herregud, va dej själv, man vinner på det, de är samma som att man ska vara ärlig. om man är sej själv så gillar dom en inte elr så gör dom , och om dom inte gillar dej för vem du är, så skit i dom, då är dom ingenting värda. jag har hittat en som nästan är precis likadan som mej , de har gjort mej gladare, och vi gillar verkligen varandra för va vi verkligen är. de finns inget bättre än att bli älskad för vem man verkligen är. och *HOST* till vissa!




Kommentarer
Postat av: Linnea

håller med dej på varenda punkt.

2009-10-03 @ 15:22:13
URL: http://lanaaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0