Robin har åkt hem

hejsan ,
helgen var inte kul överhuvudtaget. ingen pratade med mej på typ sex timmar osv..
nu har robin åkt hem, jag tycker faktiskt att de är ganska skönt eftersom linnea har blivit sej själv igen. men jag tyckte ännu inte att de va ngn vits att jag skulle sova där om dom ändå inte snacka med mej?
så ist pratade jag med adrian XP haha!

kom hem ganska tidigt idag vilket jag tyckte va ganska skönt , så har sett två filmer , mysit lite med mami :p och sen sett på tv. de blir nog sängdags ganska tidigt för mej eftersom jag har skiftat väldigt mkt på mina timmar jag sovit och när.
jag måste juh bara vara lite trött för att kunna somna :)
nu ska jag se klart på tv , sen blir de skrivning i min bok, lite facebook och sen sängdags ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0